FaceBook

Ambasada Dobrej Woli UNICEF rusza z międzynarodowym Digital Fundraising Competition

Warszawa, 17 kwietnia 2019 r. - Ambasada Dobrej Woli UNICEF powstała w styczniu 2019 r., przy wsparciu UNICEF Innovation Fund w Nowym Jorku oraz UNICEF Global Fundraising Innovation Team w Genewie.

Podobnie jak krajowe ambasady promują kulturę, handel oraz naukę danego kraju, Ambasada Dobrej Woli promuje „dobrą wolę w biznesie”, czyli postawę odpowiedzialności wobec społeczeństwa i przyszłych pokoleń.

W ramach tego programu UNICEF Polska organizuje inicjatywy łączące korporacje, firmy i przedsiębiorstwa społeczne, a także media i społeczność akademicką. Wszystko to, aby zwrócić uwagę, iż technologia może i powinna być wykorzystana w dobrym celu.

Pierwsza z inicjatyw – Digital Fundraising Competition rusza już 17 kwietnia. W ramach konkursu UNICEF Polska szuka innowacyjnych rozwiązań, głównie z obszaru AdTech&Marketing, które pomogą organizacji efektywniej pozyskiwać środki na pomoc dzieciom poszkodowanym na skutek konfliktów zbrojnych i katastrof naturalnych na całym świecie. W jury konkursu zasiądą znani eksperci ze świata technologii i innowacji m.in. Michał Jaskólski (CEO, Morizon), Jowita Michalska (CEO, Digital University) czy Tomasz Rudolf (CEO, The Heart Warsaw).

Ambasada Dobrej Woli to zupełnie nowy koncept pomagania w globalnej strukturze UNICEF. Wierzymy w to, że Polska może wykorzystać swoją regionalną pozycję centrum technologicznego i biznesowego na rzecz opracowywania przełomowych rozwiązań dla dzieci z całego świata. Digital Fundraising Competition to pierwsza inicjatywa, która pomoże nam jeszcze lepiej pozyskiwać środki na pomoc dzieciom, mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.

Finał konkursu zaplanowano na 28 maja 2019 r., a wdrożenie rozwiązań wybranych przez jury zostanie dofinansowane przez partnerów Ambasady Dobrej Woli UNICEF. 

W programie Ambasady Dobrej Woli na rok 2019 znajdzie się również akcja „VR na Dzień Dziecka”, „Międzynarodowy hackathon na rzecz dzieci” orazspotkania łączące przedsiębiorstwa społeczne, korporacje i fundusze inwestycyjne.

Każde z wydarzeń, organizowanych w ramach Ambasady Dobrej Woli zwraca uwagę na wykorzystanie technologii dla dobra społeczeństwa, a przede wszystkim dzieci. Chcemy promować działania społeczne prowadzone przez biznes i jednocześnie pokazywać w jaki sposób technologia już teraz zmienia świat, dodaje Marek Krupiński.

Więcej informacji i zgłoszenia do konkursu na stronie www.ambasadadobrejwoli.pl

Data publikacji: 17.04.2019

Kontakt dla mediów/ Media contact details

dr Monika Kacprzak 

Rzecznik Prasowy

(48 22) 568 03 81, 509 224 588

 mkacprzak@unicef.pl  

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików Cookies, z których niektóre dane mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.