FaceBook

„Faceci ratują dzieci” czyli UNICEF i znani panowie zbierają na szczepionki dla Sierra Leone

Silni, szybcy, mądrzy, zawsze pierwsi, kiedy trzeba pomóc. Tacy są superbohaterowie z naszego dzieciństwa. Tacy właśnie mężczyźni - Przemysław Saleta, Łukasz Nowicki, Sebastian Karpiel Bułecka i inni - wspierają UNICEF w kampanii „Faceci ratują dzieci”. Dochód z akcji przeznaczony zostanie w całości na zakup szczepionek dla kobiet i dzieci
w Sierra Leone.

Sierra Leone to jeden z najbiedniejszych krajów na świecie. Tutaj co 5 dziecko nie ma szansy dożyć piątych urodzin. Wystarczą podstawowe, dobrze nam znane z dzieciństwa szczepienia, by uchronić dzieci przed śmiertelnymi chorobami. UNICEF zaprosił do udziału w akcji „Faceci ratują dzieci” znanych panów, którzy swoją postawą udowadniają, że prawdziwy mężczyzna potrafi zadbać o innych. Akcję UNICEF wspierają prawdziwi faceci, którzy nie wstydzą się pomagać.

Chcemy nawiązać do tradycji silnych, dzielnych mężczyzn, którzy zawsze ratują słabszych
z opresji i pomagają
– mówi Marek Krupiński Dyrektor Generalny UNICEF Polska. Chcemy zerwać ze stereotypem, że pomaganie jest domeną kobiet. Uważamy, że każdy facet może

i powinien pomagać, bo to właśnie leży w jego silnej naturze.

Celem akcji „Faceci ratują dzieci” jest zebranie funduszy na szczepionki przeciw polio, gruźlicy lub tężcowi dla 250 000 dzieci i 800 000 kobiet w ciąży w Sierra Leone. Wystarczy 74 zł, aby zapewnić 180 szczepionek przeciwko polio.

Każdy, kto dołączy do akcji „Faceci ratują dzieci” może wystąpić w filmie z Łukaszem Nowickim i Sebastianem Karpiel Bułecką. Po dokonaniu wpłaty na rzecz kampanii UNICEF można umieścić nagrane przez siebie wideo w specjalnie przygotowanym filmie i pokazać znajomym.

Pokaż swoja siłę! Dołącz do akcji na www.faceciratujadzieci.pl lub zrób przelew na konto akcji 41 1020 1013 0000 0702 0005 9055.

unicef_frd_logotyp O tym, że pomaganie dodaje siły, wiedzą doskonale Ci, bez których kampania UNICEF nie ujrzałaby światła dziennego. Akcja „Faceci ratują dzieci” prowadzona jest na zasadach pro bono. Kampanię przygotowała agencja kreatywna 180heartbeats. Wspierają nas również Pan Media Western i Twoja Charyzma. Dziękujemy wszystkim pozostałym osobom, firmom i instytucjom, które zaangażowały się w kampanię „Faceci ratują dzieci”.


Data publikacji: 22.11.2011
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików Cookies, z których niektóre dane mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.