FaceBook

Złoty Spinacz dla UNICEF Polska!

21 listopada, na uroczystej Gali w Warszawie wręczono nagrody za najlepsze projekty public relations. W kategorii Kampania Społeczna Złotego Spinacza 2006 otrzymał Polski Komitet Narodowy UNICEF, za projekt "Przepustka do życia" na rzecz szczepień dzieci w Sierra Leone.

Złote Spinacze to nagroda już po raz czwarty przyznawana przez Związek Firm Public Relations. W tym roku zgłoszono rekordową liczbę projektów - aż 61. W kategorii Kampania Społeczna do finału zakwalifikowały się, oprócz UNICEF, dwa projekty: "Daj im przyszłość" (na rzecz rodzinnych domów dziecka), oraz "Przekraczanie granic" (kampania fundacji Marka Kamińskiego z udziałem podróżnika i 15-letniego, niepełnosprawnego Jasia Meli)

"Przepustka do życia" to pierwsza w Polsce kampania z udziałem Ambasadora Dobrej Woli. Jej celem było zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat problemów dzieci w krajach rozwijających się, ze szczególnym uwzględnieniem wysokiej śmiertelności spowodowanej brakiem szczepionek, oraz zebranie funduszy na program szczepień dzieci przeciwko odrze w Sierra Leone.

"Przepustka do życia" odniosła ogromny sukces. Rezultaty kampanii wielokrotnie przekroczyły pierwotne założenia. Dzięki pozyskanym funduszom uda się przeprowadzić 5 letni program szczepień przeciwko odrze wszystkich dzieci w Sierra Leone.

Data publikacji: 22.11.2006
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików Cookies, z których niektóre dane mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.