IKEA kolejny raz wspiera działania UNICEF
Kampania Soft Toys 2010 rozpoczyna przedświąteczny sezon w sklepach IKEA. Od początku kampanii w 2003 roku firma wsparła projekty w około 40 krajach Centralnej i Wschodniej Europy, w Azji i Afryce.
Kampania Soft Toys 2010 rozpoczyna przedświąteczny sezon w sklepach IKEA. Od początku kampanii w 2003 roku firma wsparła projekty w około 40 krajach Centralnej i Wschodniej Europy, w Azji i Afryce.
Dołącz do naszego Zespołu w UNICEF Polska - Wsparcie Działu Obsługi Darczyńców
Pomimo rosnących wyzwań dzięki ogromnemu wsparciu i zaangażowaniu Darczyńców docieraliśmy wszędzie tam, gdzie najmłodsi najbardziej nas potrzebowali. Efekty naszej pracy oraz obszary działań podsumowaliśmy w Raporcie Rocznym 2023 UNICEF Polska.
Woda odgrywa bardzo ważną rolę w naszym życiu. Szczególnie wrażliwe na jej brak są dzieci, które coraz częściej nie mają do niej dostępu. Bez wody nie da się przeżyć. Potrzebujemy nie tylko jej źródeł, ale także tego, aby były one bezpieczne i sprawdzone.