FaceBook

Sierra Leone - woda

Sprawozdanie ze zbiórki publicznej

Polski Komitet Narodowy UNICEF z siedzibą w Warszawie 02-665, Al. Wilanowska 317, zarejestrowany jako Stowarzyszenie w Sądzie Rejonowym w dniu 18 kwietnia 2002 roku pod nr KRS 0000107957, przeprowadził zbiórkę publiczną na realizację programu poprawy dostępu do czystej wody i urządzeń sanitarnych dla dzieci i ich rodzin w Sierra Leone, zgodnie z Decyzją Nr 102/2011 Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (DZiK-VI-632-1-91/11/ISk) z dnia 6 maja 2011 r.

Zbiórka publiczna prowadzona była w okresie od 6 maja do 30 września 2011 r.

Łącznie w ramach przeprowadzonej zbiórki zebrano: 96 656,99 PLN. Środki zgromadzono za pomocą: dobrowolnych wpłat na konto bankowe o numerze 41 1020 1013 0000 0702 0005 9055 – 66 071,33   PLN, dobrowolnych wpłat online poprzez stronę www.unicef.pl – 30 585,66 PLN. Koszty zbiórki wyniosły 9 426,51 PLN, co stanowiło 9,75 % zebranej kwoty.

Kwota 87 230,48 PLN zasiliła główny fundusz UNICEF w Nowym Jorku (USA). Zebrane środki przekazane zostały na cel określony we wniosku o zbiórkę publiczną, czyli na sfinansowanie następujących działań:

  • budowa studni;
  • budowa latryn;
  • wsparcie merytoryczne ekspertów we wdrażaniu projektu, monitoring i ewaluacja projektu (pozyskiwanie, przetwarzanie i analiza danych, podróże służbowe, pensje, druk raportów, tłumaczenia, materiały biurowe, sprzęt biurowy, koszty administracyjne).
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików Cookies, z których niektóre dane mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.