FaceBook

Współpraca z firmami

  • Projekty sportowe

    Czytaj...

  • Możliwości współpracy z UNICEF


    wspolpraca_mozliwosci
    Dyrektor Generalny UNICEF Polska, Marek Krupiński i Prezes firmy ITAKA, Piotr Henicz w szpitalu na Sri Lance.

    Współpraca z UNICEF to nie tylko przekazanie darowizny. Skupiamy się na zrozumieniu celów biznesowych naszych partnerów i wspólnym tworzeniu kreatywnych rozwiązań tak, aby obydwie strony zyskiwały na współpracy, żeby z jednej strony dzieci otrzymywały pomoc, z drugiej firma budowała swój potencjał.

    Dlaczego warto współpracować z UNICEF:

    • UNICEF posiada unikalne know-how, jest doświadczonym i solidnym partnerem dla firm w Polsce i na całym świecie
    • UNICEF jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych organizacji charytatywnych w Polsce
    • Najważniejszym celem wsparcia dla 81% Polaków jest pomoc potrzebującym dzieciom
    • 80% ludzi chętniej wybiera jej produkty i usługi, jeśli firma jest zaangażowana społecznie
    • W opinii naszych partnerów jesteśmy: transparentni, profesjonalni, skuteczni
    • Współpracujemy na zasadach win-win oraz business-to-business


    Jak można z nami współpracować:

    Filantropia

    Przekazanie przez firmę darowizny na realizację celów statutowych UNICEF lub konkretnych projektów pomocy dzieciom. Przekazanie darowizny stanowi często początek szerszej współpracy firmy z UNICEF. Firma może odliczyć darowiznę do wysokości 10% od podstawy opodatkowania.

    Tego rodzaju darowizny często przekazywane są nam przez firmy przy okazji katastrof naturalnych, wówczas gdy liczy się każda godzina i UNICEF mobilizuje wszelkie siły i środki by jak najszybciej dotrzeć z pomocą do potrzebujących.

    Współpraca przy dedykowanym projekcie

    Przy większym zaangażowaniu finansowym nasz partner ma możliwość wsparcia dedykowanego projektu. UNICEF wspólnie z partnerem wybiera projekt wymagający dofinansowania a jednocześnie odpowiadający strategii komunikacji firmy (np. szczepienia dzieci, dostarczanie wody pitnej, budowa szkół). Dodatkowym elementem współpracy może być wizytacja projektu (często połączona z akcją medialną).

    Przykładem takiej współpracy jest partnerstwo z firmą ITAKA (więcej informacji).

    Cause Related Marketing (CRM)

    CRM wiąże się z realizowaniem celów marketingowych firmy (wzmacnianie wizerunku, wzrost sprzedaży, udziału w rynku itp.) dzięki współpracy z UNICEF. Tego rodzaju współpraca może obejmować na przykład umieszczenie na produkcie firmy logo UNICEF i przekazanie określonej części ze sprzedaży produktu, przeprowadzenie kampanii PR, reklamowej, promocyjnej w miejscu sprzedaży z wykorzystaniem logo UNICEF. Zebrane środki przekazywane są na pomoc dzieciom.

    Partnerem UNICEF realizującym projekt tego typu jest firma Procter and Gamble (więcej informacji).

    Zaangażowanie klientów lub pracowników firmy


    Stworzenie modelu współpracy, w którym firma jest platformą umożliwiającą wsparcie UNICEF przez jej pracowników lub klientów (dołączanie materiałów UNICEF do korespondencji do klientów, baneru UNICEF na stronie firmy, dodatkowego okienka „darowizna dla UNICEF” przy formularzu płatności”, payroll – przekazywanie końcówek pensji przez pracowników, które firma np. podwaja itp.).

    Firma nie tylko wzmacnia swój wizerunek ale daje poczucie satysfakcji swoim pracownikom i klientom, którzy mogą włączyć się w pomoc dzieciom niesioną przez UNICEF.

    Pomoc rzeczowa oraz merytoryczna


    Firma może wesprzeć UNICEF przez udzielenie wsparcia merytorycznego lub nieodpłatnego świadczenia realizowanych przez siebie usług (np.: szkolenia, druk materiałów itd.).

    UNICEF Polska wspiera między innymi Centrum Medyczne Damiana.

    Zakup kart i produktów UNICEF


    Zakup kart UNICEF – najbardziej znanych kart charytatywnych na świecie - to doskonałe dopełnienie każdej współpracy.

    Czytaj...

  • Partnerzy w Polsce


    konferencja-UNICEF_POLSKA-MENNICA_POLSKA_Kinga-Taukert06
    Magdalena Różczka, Ambasador Dobrej Woli UNICEF podczas konferencji prasowej programu Reszta w Twoich Rękach prowadzonego wspólnie z Mennicą Polską, 2010 r.


    UNICEF Polska współpracuje z najlepszymi, pozytywnie wyróżniającymi się na rynku przedsiębiorstwami.

    Z kim współpracujemy:

    Z firmami, które są liderami w swoich sektorach rynku, są markami rozpoznawalnymi i cieszą się dobrą reputacją wśród klientów oraz w środowisku biznesu, posiadają stabilną sytuację finansową, dbają o swój wizerunek jako firm wrażliwych oraz odpowiedzialnych społecznie, które deklarują chęć wspierania działań społecznych.

    Z kim nie współpracujemy:
    Z firmami, których działalność obejmuje produkcję lub dystrybucję broni, militariów lub produkcję napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, z firmami, które wykorzystują pracę dzieci lub w inny sposób łamią prawa człowieka.

    Nie współpracujemy z firmami, które stosują negatywne praktyki przeciw środowisku naturalnemu, z przedsiębiorstwami korupcyjnymi, zajmującymi się dystrybucją pornografii lub hazardem.


    Partnerzy korporacyjni UNICEF Polska:

    itaka_logo
    Myślimy o Tobie. Myślimy o innych. Wspieramy UNICEF

    pampers_logo
    1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka

    mennica_logo
    Reszta w Twoich rękach

    scjohnson_logo
    Zatrzymaj koszmar malarii.

    Czytaj...

  • Partnerzy globalni

    UNI59912
    Współpraca z FC Barcelona trwa od 2006 roku.

    Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, programy społeczne są częścią strategii rozwoju firm.

    Jedną z przewodnich zasad działania UNICEF jest współpraca z partnerami. Dzięki nim możemy osiągnąć znacznie więcej niż pracując na rzecz dzieci w pojedynkę.

    UNICEF skupia się na zrozumieniu celów biznesowych partnerów korporacyjnych i rozwijaniu takich pomysłów, których celem jest przede wszystkim pomoc dzieciom, ale także wsparcie realizacji strategii rozwoju firmy.

    Więcej o współpracy z UNICEF w Polsce piszemy tutaj.

    Wśród partnerów UNICEF wyróżniają się partnerzy globalni, firmy o międzynarodowym zasięgu, które pomagają nam realizować programy obejmujące pomocą tysiące dzieci i ich rodzin. Często działania społeczne tych firm prowadzone są również w Polsce (IKEA, Procter&Gamble, H&M).

    W menu po lewej stronie prezentujemy najważniejsze globalne partnerstwa UNICEF.

    Czytaj...

  • Partnerzy sprzedażowi

    Czytaj...

  • Firmy z sercem

    Czytaj...

  • Kontakt dla firm

    Czytaj...

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików Cookies, z których niektóre dane mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.