FaceBook

Możliwości współpracy z UNICEF


wspolpraca_mozliwosci
Dyrektor Generalny UNICEF Polska, Marek Krupiński i Prezes firmy ITAKA, Piotr Henicz w szpitalu na Sri Lance.

Współpraca z UNICEF to nie tylko przekazanie darowizny. Skupiamy się na zrozumieniu celów biznesowych naszych partnerów i wspólnym tworzeniu kreatywnych rozwiązań tak, aby obydwie strony zyskiwały na współpracy, żeby z jednej strony dzieci otrzymywały pomoc, z drugiej firma budowała swój potencjał.

Dlaczego warto współpracować z UNICEF:

  • UNICEF posiada unikalne know-how, jest doświadczonym i solidnym partnerem dla firm w Polsce i na całym świecie
  • UNICEF jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych organizacji charytatywnych w Polsce
  • Najważniejszym celem wsparcia dla 81% Polaków jest pomoc potrzebującym dzieciom
  • 80% ludzi chętniej wybiera jej produkty i usługi, jeśli firma jest zaangażowana społecznie
  • W opinii naszych partnerów jesteśmy: transparentni, profesjonalni, skuteczni
  • Współpracujemy na zasadach win-win oraz business-to-business


Jak można z nami współpracować:

Filantropia

Przekazanie przez firmę darowizny na realizację celów statutowych UNICEF lub konkretnych projektów pomocy dzieciom. Przekazanie darowizny stanowi często początek szerszej współpracy firmy z UNICEF. Firma może odliczyć darowiznę do wysokości 10% od podstawy opodatkowania.

Tego rodzaju darowizny często przekazywane są nam przez firmy przy okazji katastrof naturalnych, wówczas gdy liczy się każda godzina i UNICEF mobilizuje wszelkie siły i środki by jak najszybciej dotrzeć z pomocą do potrzebujących.

Współpraca przy dedykowanym projekcie

Przy większym zaangażowaniu finansowym nasz partner ma możliwość wsparcia dedykowanego projektu. UNICEF wspólnie z partnerem wybiera projekt wymagający dofinansowania a jednocześnie odpowiadający strategii komunikacji firmy (np. szczepienia dzieci, dostarczanie wody pitnej, budowa szkół). Dodatkowym elementem współpracy może być wizytacja projektu (często połączona z akcją medialną).

Przykładem takiej współpracy jest partnerstwo z firmą ITAKA (więcej informacji).

Cause Related Marketing (CRM)

CRM wiąże się z realizowaniem celów marketingowych firmy (wzmacnianie wizerunku, wzrost sprzedaży, udziału w rynku itp.) dzięki współpracy z UNICEF. Tego rodzaju współpraca może obejmować na przykład umieszczenie na produkcie firmy logo UNICEF i przekazanie określonej części ze sprzedaży produktu, przeprowadzenie kampanii PR, reklamowej, promocyjnej w miejscu sprzedaży z wykorzystaniem logo UNICEF. Zebrane środki przekazywane są na pomoc dzieciom.

Partnerem UNICEF realizującym projekt tego typu jest firma Procter and Gamble (więcej informacji).

Zaangażowanie klientów lub pracowników firmy


Stworzenie modelu współpracy, w którym firma jest platformą umożliwiającą wsparcie UNICEF przez jej pracowników lub klientów (dołączanie materiałów UNICEF do korespondencji do klientów, baneru UNICEF na stronie firmy, dodatkowego okienka „darowizna dla UNICEF” przy formularzu płatności”, payroll – przekazywanie końcówek pensji przez pracowników, które firma np. podwaja itp.).

Firma nie tylko wzmacnia swój wizerunek ale daje poczucie satysfakcji swoim pracownikom i klientom, którzy mogą włączyć się w pomoc dzieciom niesioną przez UNICEF.

Pomoc rzeczowa oraz merytoryczna


Firma może wesprzeć UNICEF przez udzielenie wsparcia merytorycznego lub nieodpłatnego świadczenia realizowanych przez siebie usług (np.: szkolenia, druk materiałów itd.).

UNICEF Polska wspiera między innymi Centrum Medyczne Damiana.

Zakup kart i produktów UNICEF


Zakup kart UNICEF – najbardziej znanych kart charytatywnych na świecie - to doskonałe dopełnienie każdej współpracy.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików Cookies, z których niektóre dane mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.