Partnerzy UNICEF
UNICEF Polska współpracuje z najlepszymi, pozytywnie wyróżniającymi się na rynku firmami.
Cisowianka
Producent wody Cisowianka wspiera UNICEF w jednym z najważniejszych obszarów działalności organizacji – daje ludziom dostęp do czystej wody.
Dowiedz się więcej.
DLA Piper
Poza wymiernym wsparciem finansowym, firmy pomagają, wykorzystując swoje umiejętności. DLA Piper dostarcza wsparcie prawne, a doświadczenie pracowników oraz globalny zasięg bardzo pomagają w realizacji nawet najtrudniejszych projektów pomocowych.
Dowiedz się więcej.
CCC
Grupa CCC pierwszym globalnym partnerem UNICEF z Polski.
FC Barcelona
Jak pomagać? Czasem wystarczy głośno powiedzieć Wspieram UNICEF! Tak zrobił klub FC Barcelona.
Dowiedz się więcej.
H&M Foundation
Część firm wspiera wybrane obszary działania UNICEF. Tak jest z Fundacją H&M, która od lat finansuje programy rozwoju wczesnego dzieciństwa.
Dowiedz się więcej.
ICT Poland – Foxy
ICT Poland pokazało, że współpraca z UNICEF nie ogranicza się do działań w odległych krajach. W to partnerstwo udało się znakomicie włączyć także działalność edukacyjną w Polsce.
Dowiedz się więcej.
IKEA
Od symbolicznego zaangażowania do ogromnego programu pomocowego. IKEA zmienia nie tylko wygląd mieszkań swoich klientów, ale także życie milionów dzieci na całym świecie.
Dowiedz się więcej.
SAMSUNG
ITAKA
Współpraca UNICEF Polska z Itaką od lat pomaga w rozwoju dzieci i doskonale adresuje ich potrzeby.
Dowiedz się więcej.
ING
Każda współpraca z UNICEF jest inna. Niektórzy partnerzy, jak np. bank ING, podejmują projekty kompleksowe, które realizowane są w wielu obszarach, a także posiadają zdywersyfikowane finansowanie – duża część środków jest bowiem wynikiem zaangażowania pracowników!
Dowiedz się więcej.
Kantar
Najważniejszym zasobem firmy są jej pracownicy. Kantar we współpracy z UNICEF UK pokazał, że ich potencjał jest naprawdę ogromny.
Dowiedz się więcej.
LEGO
Pomoc może przyjąć wiele form. Doskonałym przykładem jest LEGO, które wykorzystując swoją działalność biznesową wspiera rozwój dzieci objętych programami UNICEF.
Dowiedz się więcej.
Louis Vuitton
Siłą każdej marki są jej klienci. Zaangażowanie w nich akcje to nie tylko wymierne wsparcie programów UNICEF, ale także nawiązywanie więzi poprzez wspólne pomaganie w słusznej sprawie.
Dowiedz się więcej.
Procter & Gamble – Pampers
Marka Pampers nieodzownie kojarzy się z dziećmi. Nic dziwnego, że jej właściciel, firma Procter & Gamble od wielu lat jest jednym z największych partnerów korporacyjnych UNICEF.
Dowiedz się więcej.
St. Majewski
Jak firma z branży papierniczej może sprawić, że polskie dzieci i ich rodzice pomogą potrzebującym rówieśnikom na całym świecie?
Dowiedz się więcej.
Unilever – Domestos
Domestos wspierając UNICEF poruszył obszar niezwykle ważny i bezpośrednio powiązany z produktem. Nasze partnerstwo pozwoliło polepszyć warunki higieny oraz zwiększyło świadomość osób mieszkających w krajach rozwijających się.
Dowiedz się więcej.
Wella
Partnerstwo z UNICEF to nie tylko darowizna. Firma Coty, oprócz pieniędzy, przekazuje coś bardzo cennego – umiejętności na całe życie.
Dowiedz się więcej.
EMC Europe
Jak zaangażować klientów do działania na rzecz dzieci? O tym, że wszystko zaczyna się od chęci pomocy może nas przekonać współpraca UNICEF z EMC Europe.
Dowiedz się więcej.