FaceBook

Partnerzy sprzedażowi

Kartki UNICEF

Sprzedaż kartek i produktów UNICEF to  jeden ze sposób finansowania programów UNICEF na rzecz pomocy dzieciom. Nasza organizacja prowadzi działania sprzedażowe od 1949 roku. Jesteśmy twórcą idei kart charytatywnych.

Nowa oferta produktowa UNICEF jest tworzona od 2012 roku wyłącznie przez parterów sprzedażowych. Zapraszamy Państwa do współpracy w zakresie produkcji i dystrybucji produktów UNICEF, tym samym do społecznego zaangażowania się w poprawę życia dzieci na świecie.    

Partnerzy sprzedażowi UNICEF Polska

St. Majewski

St. Majewski

W 2015 roku wiodący na polskim rynku producent artykułów szkolnych i biurowych, firma St. Majewski dołączyła do grona partnerów sprzedażowych UNICEF. Dzięki tej współpracy logo UNICEF znalazło się na kultowych kredkach Bambino. W ofercie firmy sygnowanej znakiem UNICEF są  również zeszyty marki Unipap, bloki rysunkowe i techniczne, teczki z gumką i farby plakatowe. Planowane jest poszerzenie kolekcji w kolejnych latach.

St. Majewski odpowiada za projektowanie, produkcję i szeroką dystrybucję produktów z logo UNICEF. Są one dostępne w sieciach sprzedaży i wielu punktach detalicznych na terenie całego kraju. 7% ze sprzedaży każdego produktu jest przekazywane do UNICEF na realizację działań statutowych organizacji.

Dodatkowym elementem współpracy, obok wsparcia finansowego, jest działanie edukacyjne. Na wszystkich produktach z logo UNICEF znajdują się ciekawe informacje i statystyki UNICEF. Polscy uczniowie dowiedzą się między innymi, co to jest „Szkoła w Pudełku” i jak pomaga ona dzieciom w regionach dotkniętych katastrofami naturalnymi, czy konfliktami zbrojnymi – wszędzie tam, gdzie dzieci nie mogą normalnie chodzić do szkoły.

Więcej informacji o firmie na stronie: www.st-majewski.pl
oraz na www.facebook.com/KolorowySwiatBambino

Belarto Polska 

Belarto

Firma Belarto Polska jest partnerem sprzedażowym UNICEF w zakresie produkcji i sprzedaży kart okolicznościowych oraz upominków UNICEF. Współpraca rozpoczęła się w 2012 roku od wprowadzenia oferty kart Bożonarodzeniowych dla klientów korporacyjnych (w tym czasie parterem UNICEF Polska była firma Calligraphen, która w 2014 roku stała się częścią Belarto).

Dążąc do rozwoju współpracy Belarto stale rozwija ofertę produktową. W 2015 roku na rynek wprowadzone zostaną charakterystyczne dla UNICEF zestawy kart okolicznościowych dla klientów indywidualnych dostępne w wybranych sieciach handlowych i punktach sprzedaży w całym kraju. Dodatkowym elementem oferty będą również kalendarze UNICEF i produkty, między innymi kubki, parasole, breloczki, bombki choinkowe UNICEF.

Belarto International to jeden z największych producentów spersonalizowanych kart okolicznościowych, świątecznych oraz papeterii ślubnej w Europie.

W zależności od rodzaju produktu i kanału sprzedaży firma Belarto przekazuje od 15% do 25% ceny sprzedaży do UNICEF na programy ratujące życie dzieci.

Nowa kolekcja kartek UNICEF dla firm dostępna na: www.unicefkartkidlafirm.pl

KONTAKT

Jolanta Górska - Specjalista ds. Kluczowych Klientów
(48 22) 568 03 70, jgorska@unicef.pl

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików Cookies, z których niektóre dane mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.